rezydent

kurs rezydentaRezydent turystyczny


Edu Tour oraz Akademia Rainbow Tours zapraszają na specjalistyczny kurs mający na celu przygotowanie do pracy na stanowisku rezydenta biura podróży. Program Akademii Rezydentów pozwoli Ci nabyć niezbędną wiedzę i zapoznać się z technikami pracy na różnych destynacjach.

Kurs prowadzony jest metodą DUALNĄ, która jest połączeniem e-learningu i warsztatów stacjonarnych. Dzięki temu  masz możliwość zapoznania się z materiałem dydaktycznym na specjalnie stworzonej platformie edukacyjnej. Dostęp do niej jest możliwy z każdego miejsca na świecie, o każdej porze. Kursant sam decyduje o terminie zrealizowania 7 modułów szkoleniowych.

Po ukończeniu szkolenia on line można przystąpić do warsztatów stacjonarnych, dzięki którym można wdrożyć w praktyce wiedzę zdobytą w trakcie szkolenia e-learningowego.
Absolwenci obu części Akademii Rezydentów (e-learning i warsztaty) otrzymują certyfikat ukończenia Akademii Rezydentów sygnowany przez Rainbow Tours.
W ramach promocji swoich słuchaczy, wybranym uczestnikom Rainbow Tours S.A. proponuje staż lub pracę!

Termin:  zamów (sobota-niedziela)
Cena:  598 zł/648 zł (w zależności o daty dokonania zgłoszenia - informacja poniżej)
Miejsce: Lublin, dokładna siedziba zostanie podana zainteresowanym osobom na tydzień przed datą rozpoczęcia kursu.

Program

Kurs REZYDENTA BIURA PODRÓŻY on line składa się z 7 modułów:

1. Przygotowanie.

    Jak wygląda proces rekrutacji rezydentów biur podróży (najczęściej wymagane dokumenty aplikacyjne, przebieg rozmowy kwalifikacyjnej i przykładowe pytania,najczęściej popełniane błędy  –  na co zwracają uwagę rekruterzy).
    Jak przygotować się do wyjazdu (odprawa w biurze podróży, materiały firmowe i prywatne, termin i miejsce wyjazdu).
    Jak będą wyglądać Twoje warunki pracy (zakwaterowanie, wyżywienie, ubezpieczenie, transport).
    Co powinieneś zrobić przed przylotem pierwszej grupy (rekonesans, spotkanie ze współpracownikami tj. kontrahentem, hotelarzami, wyposażenie hoteli w tablice informacyjne i informatory).

2. Serwis lotniskowy przylotowy.

    Jakie są standardy dotyczące stroju i wyglądu rezydenta (umundurowanie, wskazówki dotyczące uczesania, makijażu i biżuterii).
    Jakie dokumenty są niezbędne przy przyjęciu grupy (listy przylotowe – co zawierają, jak je czytać i interpretować).
    Jakie sytuacje zdarzają się na lotnisku przy przyjęciu grupy i jak się wówczas zachować (zaginiony bagaż, zniszczony bagaż, overbooking, brak klienta na liście przylotowej).
    Jak powitać grupę (komunikat w autokarze, co powinien zawierać, jak go przekazać).
    Jakie materiały są pomocne podczas serwisu lotniskowego przylotowego (koperty powitalne, oznaczenia autobusów).
    Jak wygląda transfer grupy do hoteli z lub bez udziału rezydenta (wytyczne dotyczące obu sytuacji).

3. Serwis hotelowy.

    Jak przygotować hotele na przyjęcie turystów? (listy zakwaterowania, zamówienie posiłków niestandardowych, tablice informacyjne, informatory biura podróży).
    Jak zakwaterować grupę? (typy pokoi, prośby/życzenia).
    Jak postąpić w przypadku zgłaszanych reklamacji? (procedura reklamacyjna, schemat postępowania).

4. Spotkanie informacyjne.

    Jak wygląda spotkanie informacyjne? (grafik, struktura).
    Jak sprzedać wycieczki fakultatywne? (techniki sprzedaży).
    Jak występować publicznie? (autoprezentacja, mowa ciała, poprawność językowa, socjotechnika).

5. Trudne sytuacje i zdarzenia losowe.

    Jak wygląda organizacja pomocy medycznej? (rodzaje ubezpieczeń, schemat postępowania).
    Jak skorzystać z pomocy konsularnej? (pobyt w szpitalu lub śmierć człowieka, zagubienie dokumentów, kradzież gotówki).

6. Serwis lotniskowy wylotowy.

    Jak zorganizować transfery na lotnisko? (grafik, transfer z lub bez udziału rezydenta).
    Jakie dokumenty są niezbędne przy wylocie grupy (listy wylotowe, co zawierają, jak je czytać i interpretować).
    Jak wygląda procedura odprawy (check-in, bagaż, security, gate).
    Jak postąpić w przypadku opóźnienia samolotu (schemat postępowania, świadczenia należne pasażerom).

7. Zakończenie sezonu.

    Jak wygląda rozliczenie z biurem podróży (dokumenty, druki).
    Jak wygląda życie rezydenta po sezonie ;).

Warsztaty stacjonarne stanowią uzupełnienie e-learningu.
Podczas warsztatów będziesz miał możliwość przećwiczenia:

    powitania turystów na lotnisku (po przylocie klientów na kierunek wakacyjny),
    przeprowadzenia spotkania informacyjnego (wraz z częścią sprzedaży wycieczek fakultatywnych),
    sposobu przyjmowania skarg i zażaleń.

Dowiesz się, jakie są Twoje mocne strony i obszary do rozwoju. To będzie Twoja próba generalna przed wyjazdem na destynację!
Zobacz, w czym jesteś dobry a nad czym musisz jeszcze popracować, aby być dobrym rezydentem!

Odpłatność
Koszt kursu: 598 zł/648 zł (w zależności o daty dokonania zgłoszenia), obejmuje:
korzystanie z profesjonalnej platformy edukacyjnej zawierającej 7 modułów szkoleniowych (dostęp do kursu on line możliwy przez 24 godz./7 dni w tygodniu przez 180 dni od momentu dokonania wpłaty) 2-dniowe (18 godz. lekcyjnych) intensywne warsztaty mające na celu ćwiczenie umiejętności praktycznych niezbędnych w pracy rezydenta turystycznego (m.in. powitanie grupy na lotnisku, prowadzenie spotkania informacyjnego, sprzedaż wycieczek fakultatywnych, przyjmowanie reklamacji klientów, zachowanie w sytuacjach standardowych i niestandardowych)

Platność:
    I wpłata - 199 zł, obejmuje dostęp do e-learningu (99 zł) i rezerwacja miejsca na warsztatach (100 zł) (płatność po dokonaniu rejestracji)
    II wpłata - 399 (lub 449zł) zł dopłata za warsztaty (płatność na 7 dni przed datą rozpoczęcia zajęć stacjonarnych, po otrzymaniu wiadomości o potwierdzeniu szkolenia).

Cena 598 zł obowiązuje dla rezerwacji dokonanych wcześniej niż na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia.
Cena 648 zł obowiązuje dla rezerwacji dokonanych później niż na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia.

Dla najlepszych:staż rezydencki, praca na jednym z ponad 30 kierunków wakacyjnych.To atuty kursu organizowanego przez dużego touroperatora, a nie małe biuro podróży.
Weź to pod uwagę, wybierając kurs!

Pamiętaj, że Rainbow Tours to:   jeden z największych touroperatorów na polskim rynku (czyli realna możliwość pracy dla pilota!), 23 lata doświadczenia, renoma i uznanie, ponad 160 programów imprez objazdowych i prawie 30 kierunków pobytowych.


Ważne:

    Aby otrzymać DYPLOM ukończenia szkolenia należy ukończyć jego obie części.
    E-learning i warsztaty to dwa oddzielne produkty szkoleniowe.
    Po zarejestrowanie się na platformie (na podstawie kodu dostępu, który wysyłamy po otrzymaniu od Państwa wpłaty) opłata za e-learning nie jest zwracana.
    W przypadku anulacji szkolenia ze względu na brak kompletu uczestników proponujemy nowy termin zajęć lub zwracamy wpłaconą należność pomniejszoną o koszt e-learningu.

 


Zapraszamy :)

Formularz rejestracyjny